Reklamační řád
Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená.
Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na spotřební zboží prodávané fyzické osobě podle Občanského zákoníku se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců.
Na spotřební zboží prodávané právnické osobě podle Obchodního zákoníku se vztahuje záruční lhůta stanovená výrobcem zboží.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
d) převzetí poškozené zásilky
Postup při reklamaci:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, nebo osobně
2) Zboží zašlete jako doporučený balík nebo přineste osobně na naši adresu. Zboží nezasílejte na dobírku – nebude převzato!
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) Ke zboží přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží